Θεοδωρόπουλος για υπόθεση email αποδήμων: «Το ζήτημα των προσωπικών δεδομένων θα ξεκαθαρίσει στο Εφετείο»

φωτ. orange
Αθήνα.- Δήλωση μετά την απόφαση του δικαστηρίου για την υπόθεση που αφορά παραβίαση προσωπικών δεδομένων έκανε ο πρώην γραμματέας Αποδήμων της Νέας Δημοκρατίας, Νίκος Θεοδωρόπουλος, υπογραμμίζοντας ότι απαλλάχθηκε πλήρως και ομόφωνα από την κατηγορία της παραβίασης υπηρεσιακού απορρήτου.
Ο κ. Θεοδωρόπουλος, αναφερόμενος στη δικαστική κρίση, τόνισε ότι η Δικαιοσύνη, όπως είπε, μίλησε και απάντησε σε όσους επιχείρησαν να τον πλήξουν πολιτικά και προσωπικά. «Σήμερα η Δικαιοσύνη μίλησε και με απάλλαξε πλήρως και ομόφωνα από την κατηγορία παραβίασης υπηρεσιακού απορρήτου», δήλωσε χαρακτηριστικά ο πρώην γραμματέας Αποδήμων της ΝΔ.
Στη συνέχεια, ανέφερε ότι όσοι πίστεψαν πως θα μπορούσαν να τον καταδικάσουν στη συνείδηση της κοινής γνώμης έκαναν λάθος. «Όσοι πίστεψαν ότι θα με καταδικάσουν στη συνείδηση της κοινής γνώμης για να με πλήξουν, έκαναν λάθος», σημείωσε.
«Το ζήτημα του GDPR θα ξεκαθαρίσει στο Εφετείο»
Σε ό,τι αφορά το σκέλος της υπόθεσης που σχετίζεται με τα προσωπικά δεδομένα και τον GDPR, ο Νίκος Θεοδωρόπουλος εμφανίστηκε βέβαιος ότι η υπόθεση θα ξεκαθαρίσει σε δεύτερο βαθμό. «Σε ό,τι αφορά το ζήτημα των προσωπικών δεδομένων και του GDPR, είμαι βέβαιος ότι θα ξεκαθαρίσει στο Εφετείο», ανέφερε.
Η δήλωσή του ήρθε μετά την ανακοίνωση της δικαστικής απόφασης, σύμφωνα με την οποία ο πρώην γραμματέας Αποδήμων της ΝΔ κρίθηκε ένοχος κατά πλειοψηφία για το σκέλος που αφορά τα προσωπικά δεδομένα, ενώ του αναγνωρίστηκε το ελαφρυντικό του σύννομου βίου.
Στον Νίκο Θεοδωρόπουλο επιβλήθηκε ποινή φυλάκισης οκτώ μηνών.
Οι ευχαριστίες σε δικηγόρους, οικογένεια και Έλληνες του εξωτερικού
Κλείνοντας τη δήλωσή του, ο κ. Θεοδωρόπουλος ευχαρίστησε τους δικηγόρους του, την οικογένειά του και όσους, όπως είπε, στάθηκαν δίπλα του τα τελευταία δυόμιση χρόνια. «Θα ευχαριστήσω τους δικηγόρους μου, κύριο Αλεξανδρή, κυρία Τσόλκα, την οικογένειά μου, τη σύζυγό μου, τους εκατοντάδες Έλληνες του εξωτερικού, αλλά και όλους όσους στάθηκαν δίπλα μου τα τελευταία δυόμιση χρόνια. Ευχαριστώ. Ευχαριστώ πολύ», είπε.
Η υπόθεση των προσωπικών δεδομένων παραμένει πολιτικά φορτισμένη, με τον ίδιο να δηλώνει ότι θα συνεχίσει τη δικαστική μάχη στο Εφετείο για το σκέλος του GDPR.
Πηγή: newpost.gr








Σχόλια Facebook